Ho ha fet, en part, gràcies al rastreig de les trucades que els ciutadans van fer aquell dia al telèfon d’emergències 112.
L’episodi de males olors que va sorprendre Barcelona la tarda del 18 de novembre del 2015 ja té explicació científica.
I han observat que el recorregut coincidia perfectament amb els registres de trucades dels veïns de l’àrea metropolitana.
Aquell dia, el 18 de novembre, s’havien dut a terme unes tasques de manteniment a la depuradora, que gestiona l’Àrea Metropolitana de Barcelona (AMB) i explota l’empresa Emssa.
La Generalitat va considerar que l’episodi es va produir perquè aquell dia van tenir lloc unes condicions atmosfèriques molt determinades.
Fuente: http://cat.elpais.com/cat/2016/04/14/catalunya/1460652988_140923.html
