Ja sense mobilitzacions i amb la situació del Banc pendent de desenllaç, aquesta setmana en la tercera trobada de les entitats han acordat un manifest i també manifestar-se el proper dia 21.
Per ara el manifest el signen el Banc Expropiat, els ateneus La Barraqueta i Llibertari, l’Associació de Veïns, els Lluïsos de Gràcia, el Moviment Popular de Gràcia, Arran Gràcia, La Usurpada, Endavant Gràcia, l’Assemblea Llibertària l’Oca, Espai GMM, l’Oficina d’Habitatge, l’Assemblea Groga i la plataforma Gràcia, On Vas?.
«Frenar l’expulsió del veïnat amb menys recursos era i és un dels objectius del Banc Expropiat, i el seu desallotjament l’ha convertit en símbol de la resistència i ha permès posar [la situació del barri] al centre del debat».
La situació, diu, fa que als veïns els sigui difícil trobar pis i expulsa comerciants.
El manifest es titula La Gràcia que volem: sense especulació ni elitització i subratlla que els veïns pateixen les conseqüències de «l’especulació immobiliària cada dia, una pressió que no para d’augmentar».
Fuente: http://cat.elpais.com/cat/2016/07/07/catalunya/1467915106_178414.html
