Acabar amb l’oblit d’aquesta part de la ciutat és una qüestió de justícia social i d’oportunitat metropolitana.
Barcelona està en deute amb el Besòs, i també amb el seu Besòs (Nou Barris, Sant Andreu i Sant Martí), una àrea sobre la qual plana la boira baixa dels tòpics, estigmes i prejudicis.
És per això que aquesta transformació ha de començar a ser pensada des dels propis veïns i veïnes.
El Besòs viu des de fa uns anys un lent però esperançador procés de mutació.
I és aquí on se situa el Pla de Barris que l’alcaldessa, Ada Colau, va presentar fa unes setmanes.
Fuente: http://cat.elpais.com/cat/2016/02/19/opinion/1455913470_536459.html
