Massa aplaudiments, i massa divisme.
La gent necessita mites, referents, i els qui manegen això del màrqueting en fan l’agost.
Es tracta, només, de fer justícia, i, sí, d’aplaudir-los, d’aplaudir-los ben fort, no massa, però sí el que mereixen per fer, amb dignitat, una feina tan poc fàcil i tan imprescindible.
Mireu l’aura celestial que envolta els directors d’orquestra, la fama i el prestigi inflamats que envernissen el seu nom.
El qui prohibia que s’enregistraren els seus concerts, i del qual tots tenim a casa una caterva de gravacions.
Fuente original: El cambrer i el menú | Opinió | EL PAÍS Catalunya
