Millor viure del Barça tota la vida que no pas anar-se’n per aprendre, per veure món, per reinventar-se, per ser millor, com ha fet Guardiola.
Guardiola és al cap i a la fi captiu de la seva etapa al Barça i està sotmès a un gran desgast emocional cada cop que visita el Camp Nou.
Jo entenc l’equip de Guardiola com la sublimació del joc del Barça.
I no vull repassar ara l’hemeroteca per recordar què es va dir de Kubala quan va fitxar per l’Espanyol.
Aquest és el gran drama culer, un sentit possessiu de les persones que li impedeix presumir fins i tot dels protagonistes de les seves millors gestes, com ara Guardiola, només perquè entrena el City.
Fuente original: El drama culer de Guardiola | Esports | EL PAÍS Catalunya
