Els pianos, les trompetes i els contrabaixos comencen a ocupar Terrassa per convertir aquesta ciutat en la capital del jazz durant les properes tres setmanes.
I, per descomptat, l’esperat Pícnic Jazz, el 13 de març, amb quatre concerts gratuïts a l’aire lliure al parc de Vallparadís.
«En aquesta edició, tornen al festival músics que ens han fet créixer al llarg dels anys a Terrassa», explica Susanna Carmona, coordinadora del festival.
El festival inclou una quarantena d’activitats paral·leles relacionades el jazz, com concerts gastronòmics, classes magistrals, projeccions de pel·lícules o exposicions.
El Festival de Jazz de Terrassa arriba a la 35a edició, que tindrà lloc del 2 al 20 de març, carregat amb un programa de 30 concerts i 40 activitats paral·leles ambientades en el jazz.
Fuente: http://cat.elpais.com/cat/2016/02/19/actualidad/1455872790_497620.html
