Però ara, tot i que pensem que és un model totalment vàlid, i necessari, potser hem caigut en una certa rigidesa del mateix model.
Moltes d’aquestes crítiques identifiquen norma i llengua, i una llengua sempre és molt més que una norma.
Potser els problemes són casos concrets, però hi ha qui critica tot el model, amb una esmena a la totalitat.
La clau és entendre que la llengua és variació contínua.
Nosaltres treballem amb molts registres i hem d’estar receptius als nous usos, i la visió d’identificar llengua amb norma és molt reduccionista.
Fuente: http://cat.elpais.com/cat/2016/02/10/cultura/1455139716_454127.html
