El prec presentat recorda l’èxit que esta tenint el joc Pokémon Go, «sobretot entre el públic jove» i que ja se n’han fet 2,5 milions de descàrregues.
Com és el cas de Pokémon Go, que dissabte va portar dos japonesos a caçar al túnel de la Rovira.
«Volem alertar la ciutadania, els pares, els educadors i els joves que cal fer un ús cívic i assenyat d’aquestes aplicacions per evitar entrar en una espiral de bogeria col·lectiva i problemes de seguretat», ha dit el president del grup municipal del PP.
El text també recorda que el 98% dels accidents en què els responsables són vianants tenen a veure amb distraccions amb el mòbil.
A l’Ajuntament de Barcelona l’últim ple del curs acostuma a tenir l’ordre del dia carregat de temes que cal tancar abans de vacances.
Fuente: http://cat.elpais.com/cat/2016/07/18/catalunya/1468841286_715191.html
