Les denúncies per manipulació que sobrevolen tant TV3 com TVE han estat objecte de debat aquest divendres a la comissió parlamentària que fiscalitza l’ens dels mitjans públics catalans.
Les últimes denúncies del Col·legi de Periodistes de Catalunya i alguns sindicats han copat les preguntes que majoritàriament ha respost Brauli Duart.
El dirigent ha recorregut als índexs d’audiència i diferents informes per demostrar que els catalans donen suport als seus mitjans públics malgrat les denúncies per falta de pluralitat.
Al Parlament, aquest divendres s’ha reunit la comissió que fiscalitza la corporació catalana de mitjans audiovisuals amb la presència dels directors de ràdio, televisió i l’empresa.
El president, Brauli Duart, s’ha referit al nomenament d’Eladio Jareño a la cúpula de la pública espanyola per aixecar sospites de partidisme per la seva vinculació al PP.
Fuente: http://cat.elpais.com/cat/2016/03/11/catalunya/1457699157_987891.html
