Gran malestar, el dels comerciants de Barcelona, pel retard en la data de l’encesa dels llums de Nadal.
El comissionat de Comerç, Miquel Ortega, ha defensat que l’Ajuntament manté «els mateixos quilòmetres d’il·luminació, horaris i ajudes [el Consistori i els comerciants els paguen a parts iguals]».
De les converses mantingudes fins ara entre els comerciants i el Consistori, els primers esperaven aconseguir que, en el pitjor dels escenaris, l’encesa es retardés fins al divendres 27.
El retard ha provocat un gran «enuig i preocupació» tant entre els botiguers del centre com dels eixos comercials.
Per la data, i perquè se n’han assabentat a través dels mitjans de comunicació, quan teòricament hi havia taules de debat obertes.
Fuente: http://cat.elpais.com/cat/2015/10/09/catalunya/1444387478_802615.html
