Des d’aleshores ha organitzat dos seminaris, el del seny i la jornada del mes de juny “La justícia de la secessió”.
És un debat que no ens portarà a construir un país nou […] El seny és una d’aquelles coses que hem d’abandonar perquè ens trairà el futur.
D’aquests arrauxats, avui, afortunadament, i és una presa de posició absolutament personal, afortunadament n’hi ha molts però n’hi ha hagut sempre.
Els ponents van proposar una revisió del concepte del seny per adaptar-lo al procés d’independència.
En episodis històrics, no hem tingut mai seny els catalans”.
Fuente original: El seny equivocat | Catalunya | EL PAÍS Catalunya
