El Suprem ha acceptat els arguments dels advocats de Millet i Montull i els ha absolt de tràfic d’influències.
Els saquejadors confessos del Palau de la Música, Fèlix Millet i Jordi Montull, han guanyat la seva primera batalla.
L’Alt Tribunal va revisar el mes passat, per segona vegada, la sentència dictada per l’Audiència de Barcelona.
El Tribunal Suprem ha anul·lat la sentència que els va condemnar a un any de presó per les irregularitats en la tramitació d’un hotel al costat del Palau.
Aquella resolució va condemnar Millet a una pena mínima i a qui va ser la seva mà dreta al Palau per un delicte de tràfic d’influències i els va obligar a pagar, a més, multes que sumaven més de quatre milions d’euros.
Fuente: http://cat.elpais.com/cat/2016/06/09/catalunya/1465471532_571527.html
