La primera, la gran complexitat dels treballs previs i preparatius de l’obra (desviaments de trànsit i de serveis, recàlculs i bombament de l’aigua del freàtic).
El túnel de la plaça de les Glòries, a Barcelona, que hauria d’estar acabat el maig de l’any que ve, no entrarà en funcionament fins a finals del 2018.
Iniciats el març del 2015 al final del mandat de l’alcalde Xavier Trias, els túnels per soterrar la Gran Via són la principal obra que hi ha en marxa a la ciutat.
Es revisarà «el sistema d’execució de les mines sota els túnels per augmentar-ne la seguretat» i es «reforçarà la injecció del terreny per garantir-ne l’estabilitat», segons la documentació lliurada durant el consell.
Els veïns dels quatre districtes afectats ja han deixat clar que si Colau no compleix el compromís de l’anterior mandat no es quedaran amb els braços plegats.
Fuente: http://cat.elpais.com/cat/2016/10/05/actualidad/1475663389_360689.html
