Un dirigent socialista veterà reflexiona: “Nosaltres tenim milers i milers de militants i ens costa molt mobilitzar la nostra gent.
Els mals resultats que van obtenir en les europees del 2004 (8.180 vots) els van fer recular i concentrar-se en la política municipal.
En les eleccions del 2007 van aconseguir 27 regidors a tot Catalunya, i el 2011, els van multiplicar per cinc.
Fernàndez es va treure una sandàlia i va dir a Rodrigo Rato: “Ens veiem a l’infern.
Van aconseguir 126.219 vots i tres diputats.
Fuente: http://cat.elpais.com/cat/2015/09/28/espana/1443469866_090314.html
