Un directiu de la cúpula de Transports Metropolitans de Barcelona (TMB) guanya de mitjana 10.112 euros bruts al mes.
Els sindicats van qualificar aquesta afirmació de “falsa” i van instar l’alcaldessa a publicar les dades corresponents a la cúpula directiva.
És a dir, l’empresa pública es gasta 2,5 milions d’euros anuals en els sous de 21 alts càrrecs.
Vuit retribucions, comptant-hi els complements, superen els 130.000 euros anuals.
Només dos càrrecs de la Generalitat tenen una retribució més alta que la dels sous més alts dins de la cúpula de TMB.
Fuente: http://cat.elpais.com/cat/2016/08/08/catalunya/1470679221_806632.html
