El sindicat considera «intolerable» que els qui vetllen per la seguretat de Carles Puigdemont hagin de treballar en un espai provisional.
Els Mossos d’Esquadra que s’encarreguen de la seguretat del president de la Generalitat, Carles Puigdemont, han denunciat aquest dilluns a través del sindicat SAP unes condicions «precàries» en el desenvolupament de la seva feina.
el sindicat també lamenta que «els efectius tampoc tinguin un espai habilitat per realitzar la protecció en unes condicions mínimes per a la seva pròpia seguretat».
«L’hivern passat, els agents van haver de fer malabarismes per poder instal·lar una estufa per no passar fred i, arribada l’època estival, les circumstàncies de calor són més dramàtiques», asseguren els agents en el comunicat.
El text assegura que es va garantir una solució abans del 15 de juliol, però «els agents segueixen patint les llastimoses i tercermundistes condicions d’aquest dispositiu, incomplint, per tant, les promeses».
Fuente: http://cat.elpais.com/cat/2016/07/18/actualidad/1468868340_450538.html
