Els Maristes han obert aquest dissabte les seves portes.
Jordi Roger, coordinador de pastoral, ensenya en una pantalla les excursions que faran els alumnes (“peregrinació a Montserrat”, “Camí de Santiago”) i incideix que els Maristes busquen formar els nens “també en l’àmbit espiritual” perquè sàpiguen “com volen ser en els pròxims 20 anys”.
És com si haguessin tocat un germà”, intercedeix l’Andrea.
Tampoc importa que, malgrat que el seu nen imaginat sigui el més gran (sis anys, començarà Primària el pròxim curs), ells siguin els pares més joves d’entre tots els que han acudit aquest dissabte al matí al centre dels Maristes de Sants (Barcelona).
En l’entusiasme l’acompanya Esther Bové, responsable d’Infantil i Primària: “Sempre és un plaer veure l’aula magna tan plena, però aquest any molt més”.
Fuente: http://cat.elpais.com/cat/2016/02/27/catalunya/1456595675_872647.html
