Els tècnics d’Ensenyament tractaran de convèncer les famílies perquè els alumnes tornin a classe i comencin finalment el curs aquest dimecres.
Representants del Departament d’Ensenyament i del servei d’inspecció s’han desplaçat a l’escola per reunir-se amb els familiars i els responsables del centre amb l’objectiu de conèixer de prop els fets i intentar fer un paper de mediació.
Des de l’escola no s’han volgut fer declaracions en aquest sentit, però els pares mantenen que les tensions entre l’equip directiu i la mestra també són constants.
Els pares, que asseguren que mantindran la seva posició de força fins que Ensenyament escolti les seves reclamacions, asseguren que l’equip directiu de l’escola dóna suport a la seva petició.
Pràcticament la totalitat dels cinquanta alumnes que hi ha matriculats a l’escola Cèsar Martinell no han començat el curs perquè els pares es neguen a portar els menors al centre a causa de les desavinences que mantenen amb una de les mestres.
Fuente: http://cat.elpais.com/cat/2016/09/13/catalunya/1473756059_957710.html
