Després de dues dècades de vida, els punts estrella, un dels productes més emblemàtics de La Caixa, desapareixeran el proper 30 de setembre.
L’entitat va vincular els punts estrella també a la nòmina amb un programa específic, encara que en els últims temps els clients han preferit comptes amb menys comissions en lloc d’aquest producte.
No obstant això, l’entitat donarà temps per canviar-los per productes del seu catàleg fins al 28 de febrer del 2017, encara que durant aquest temps no es generaran més punts.
Fonts del banc expliquen que el programa de punts arribarà al seu final el mes vinent, però que els clients podran seguir beneficiant-se d’un altre tipus de descomptes i avantatges en comerços a través de la seva pàgina web.
Aquesta campanya consisteix en el bescanvi dels punts que va sumant el client per regals: des de coberteries a vaixelles, però també descomptes i aportacions a ONG.
Fuente: http://cat.elpais.com/cat/2016/08/24/economia/1472052128_511446.html
