La Generalitat, segons estimen els registradors, perdrà 300 milions d’euros més per ineficiències.
Però a més, els registradors adverteixen d’un problema de temps.
El cos de registradors de Catalunya ha advertit que els plans de la Generalitat per muntar la Hisenda pròpia els poden sortir cars.
Però els registradors adverteixen que la pèrdua econòmica serà més gran.
A aquesta xifra arriba després de constatar que les seves oficines revisen molts més expedients (un 1.000% més), recapten més (un 100% més) i s’enfronten a menys litigis (un terç que les oficines de l’ATC).
Fuente: http://cat.elpais.com/cat/2016/10/03/catalunya/1475520865_150554.html
