La Generalitat va permetre que la consulta del 9-N seguís endavant després del veto del Tribunal Constitucional (TC) i fins i tot va seguir impulsant-la.
Després del 4-N, el web informatiu creat per la Generalitat (participa2014.cat) va seguir en funcionament.
Però ha matisat que la Generalitat va fer algunes peticions concretes per al muntatge (un faristol, connexió a internet) amb posterioritat a la data clau del 4 de novembre.
Escalé ha afegit que no es va detenir la distribució perquè ningú li va dir que ho parés i perquè “ja estava tot fet”.
Daniel Fernández, administrador de l’empresa Focus, també ha donat explicacions per haver organitzat el centre de premsa de Barcelona des del qual l’exvicepresidenta va donar els resultats.
Fuente: http://cat.elpais.com/cat/2015/10/19/catalunya/1445255039_638519.html
