«Unir els tramvies tindria molt sentit perquè nosaltres tenim la tecnologia per connectar els dos trams existents.
De fet, els treballadors d’Alstom ja van mantenir la mateixa reunió amb els grups municipals durant el mandat passat.
Passa el mateix amb els metros de les noves línies de Barcelona.
De la planta catalana de la firma multinacional van sortir els tramvies que circulen avui dia als dos extrems de la ciutat.
La novetat és que ara l’executiu de l’alcaldessa Ada Colau vol unir els tramvies existents.
Fuente: http://cat.elpais.com/cat/2016/06/02/economia/1464893103_371138.html
