L’Associació de Veïns de la Sagrada Família denunciarà el Patronat davant l’Ajuntament de Barcelona per envair la vorera del carrer de Mallorca.
Mai s’asseuen veïns, Patronat i administracions en una taula, recorda.
Aquest esquema seria el mateix per la Comissió de Calidad específica per la Sagrada Familia que reunirà veus, de tècnics i veïns, amb la idea que sigui més plural.
El president delegat de la Fundació Sagrada Família, Esteve Camps, va assegurar ahir que el temple pagarà els impostos que li correspongui.
Llavors el Patronat va negar haver-se saltat l’alineació de la vorera.
Fuente: http://cat.elpais.com/cat/2016/10/10/catalunya/1476115040_802425.html
