Aquest dimarts la periodista ha lamentat que «les estàtues humanes i els venedors de bosses falses» no acabin igual que Colom «al mar».
Quina pena, en canvi, que les estàtues humanes i els venedors de bosses falses no el segueixin».
La CUP va permetre que el plantejament original de la mostra no fos modificada.
Nova polèmica intervenció d’Empar Moliner a Els Matins de TV3.
Moliner ha parlat de «l’embolic» que s’han fet els cupaires.
Fuente: http://cat.elpais.com/cat/2016/09/27/actualidad/1474999971_115012.html
