Una de les darreres escoles on va treballar Vicent Belenguer és el col·legi Ramon y Cajal d’Ulldecona (Montsià).
El mestre insistia en l’alegria que li havia provocat conèixer la defunció del torero i desitjava la mort, també, per a tota la família de Víctor Barrio.
Ensenyament al·lega que Vicent Belenguer Santos no té «cap relació contractual» amb l’Administració catalana i que, per tant, la Generalitat no és competent per imposar-li cap sanció disciplinària.
El Departament d’Ensenyament de la Generalitat no actuarà d’ofici contra un mestre que, presumint de la seva condició de docent, va celebrar a les xarxes socials la mort del torero Víctor Barrio.
La Fundació del Toro de Lídia, organisme que promou i defensa la tauromàquia, ha anunciat que emprendrà accions legals contra els qui han fet mofa de la mort del torero.
Fuente: http://cat.elpais.com/cat/2016/07/13/catalunya/1468401727_755835.html
