El polèmic exercici de lèxic va ser retirat després que els blanc-i-blaus presentessin una queixa formal a la Generalitat.
La Federació Catalana de Penyes de l’Espanyol (FCPE) també es va unir a la queixa i va remetre una carta al mateix president de la Generalitat, Carles Puigdemont.
Era un exercici de lèxic on es demanava als alumnes d’ESO substituir adjectius concrets pels seus antònims.
De cara al partit de Lliga davant el Betis, el club va ironitzar sobre el conflicte per caldejar l’afició abans de la cita: «7h.
Arran del succeït, l’Espanyol va seguir amb la polèmica al seu compte de Twitter.
Fuente: http://cat.elpais.com/cat/2016/03/04/catalunya/1457090279_664886.html
