Dos centenars d’okupes de l’anomenat Banc Expropiat han fet aquest dijous al vespre un escrache, en ple passeig de Gràcia, en una de les oficines del propietari del local desnonat.
Tots els manifestants s’han cobert el rostre amb una careta amb la fotografia de Bravo Solano.
Els manifestants havien concertat la cita a través de les xarxes socials.
Després de diversos minuts davant de l’oficina de Bravo Solano, la manifestació ha tornat a pujar cap al barri de Gràcia.
Aviat han començat a fer pintades i a enganxar cartells a diferents botigues de luxe del passeig de Gràcia.
Fuente: http://cat.elpais.com/cat/2016/06/02/catalunya/1464900194_017624.html
