El policia els va demanar que s’aturessin i va rebre una pedrada al cap.
Va disparar dues vegades però, afortunadament, ningú va resultar ferit perquè la pistola estava descarregada.
L’individu va trencar la cartutxera a un dels agents, li va robar l’arma i va aconseguir disparar dues vegades.
El mosso que va resultar ferit la matinada del passat diumenge a Arenys de Mar (Maresme) després de rebre una brutal pallissa per part de dos lladres de cotxes, va ser ahir intervingut quirúrgicament i se li va extreure la melsa.
L’agent va resultar ferit mentre seguia un grup de lladres que estaven obrint vehicles aparcats a la zona del port d’Arenys de Mar per apropiar-se dels objectes que hi havia a l’interior.
Fuente: http://cat.elpais.com/cat/2016/04/02/catalunya/1459605264_554606.html
