La Generalitat també ha convocat la cúpula de Vueling i estudia sancions.
Diumenge l’aeroport de Barcelona-el Prat s’ha llevat amb menys cues de passatgers angoixats o irritats per les cancel·lacions i suspensions de Vueling.
El Ministeri de Foment ha obert aquest diumenge expedient a l’aerolínia Vueling després de la quarta jornada consecutiva d’anul·lacions i retards generalitzats de vols.
“No ha estat proporcional al del personal que gestiona les tripulacions i els passatgers”, analitza aquest empleat.
Després s’ha anat comprovant que s’han venut més vols dels que era possible operar”, assenyala.
Fuente: http://cat.elpais.com/cat/2016/07/03/catalunya/1467542214_737325.html
