L’historiador Manel Risques, comissari de l’exposició Franco, Victòria, República.
Franco ha estat al carrer molt de temps de forma impune.
El Born va tenir ahir una afluència de públic fora de l’habitual.
Si s’hagués fet aquesta exposició al Muhba o al Museu d’Història de Catalunya, les figures haurien estat al carrer igualment.
“A uns quilòmetres Franco seguia al castell de Montjuïc i La Victòria a la Diagonal.
Fuente original: “Franco ha estat al carrer de forma impune” | Catalunya | EL PAÍS Catalunya
