El Ministeri d’Interior no registrarà el nou partit d’Artur Mas, Partit Demòcrata Català (PDC), perquè entén que contravé la normativa de denominació de partits.
Un altre partit, escindit d’Unió i anomenat Demòcrates de Catalunya, va denunciar que aquesta nova denominació podia confondre’s amb la seva.
Interior va denegar aquest nom el desembre del 2015A continuació, per argumentar el seu rebuig es basen en dos fets.
El primer: “Hi ha inscrit un partit denominat Demòcrates de Catalunya (Demòcrates); la sol·licitud va ser presentada el 14 de juliol del 2015 […].
“No hi ha constància, per tant, del contingut dels seus estatuts i, per tant, de la seva nova denominació”, subratllen.
Fuente: http://cat.elpais.com/cat/2016/07/13/catalunya/1468434190_407921.html
