Des que el CIE va tancar al novembre, aquests agents havien estat reubicats a altres llocs.
«Ha estat fora del dret, de certa anomalia, s’han fet activitats sense llicència i sense satisfer requisits de seguretat».
Els policies ara estan traslladant persones amb ordre d’ingrés en un CIE a altres centres de València, de Madrid o fins i tot de Múrcia.
A més del problema amb la llicència d’activitat, Colau també ha argumentat que incompleix la normativa de seguretat i prevenció d’incendis.
Tot i això, el tinent d’alcalde Jaume Asens ha admès que si els tràmits administratius comencen de zero, és a dir, si tramiten una nova llicència, «i compleixen tots els requisits, no tindríem potestat per impedir» la reobertura.
Fuente: http://cat.elpais.com/cat/2016/07/07/catalunya/1467883828_561459.html
