I he aconseguit arribar a vell sense ser adult, com cantava Jacques Brel.
Vostè és molt ordenat.
Faci el possible per no deixar la clau en mans d’uns altres, perquè aquests altres sí que la faran servir…Sabina va ser un gran entrenament de l’amistat.
Es tendeix a confondre el “ja no hi ha gent així” amb “no conec gent així”.
Busco aquests tres perquè canten molt bé, i quan canto les seves cançons no m’haig de posar un vestit diferent.
Fuente: http://cat.elpais.com/cat/2016/06/19/cultura/1466329386_283687.html
