“A diferència d’altres ciutats metropolitanes, a Barcelona la perifèria no és Barcelona, com passa a Madrid”.
La bona gestió dels comptes, l’expulsió del dèficit als municipis de la perifèria i una gran pressió fiscal expliquen que Barcelona pugui gaudir d’una economia sanejada.
No obstant això, i per paradoxal que sembli, els problemes que afronta la ciutat no estan vinculats al deute, sinó al superàvit.
Els tècnics de l’Ajuntament de Barcelona acostumen a dir que la seva bona diligència és la clau dels sanejats comptes de la ciutat.
I al mateix temps a Barcelona es van aplicar, abans que en altres ciutats, mesures d’eficiència i es va controlar la despesa.
Fuente: http://cat.elpais.com/cat/2016/03/26/catalunya/1459016054_290421.html
