Fins ara la CUP ha assegurat que no votaria Mas com a president.
Entre elles hi havia membres destacats de la candidatura Junts pel Sí, formada per Esquerra Republicana i Convergència Democràtica, que estan pendents d’aconseguir el beneplàcit de la CUP per promoure la investidura de Mas.
Sense explicar si donaran suport a la investidura d’Artur Mas o no, Gabriel ha afirmat que ara l’important és determinar “què es vol fer, com i quan”.
Per la CUP, el proper Govern català ha de tenir la funció de proclamar la independència i aplicar un pla de xoc social.
Gabriel sí que ha assegurat que “la CUP actuarà amb generositat, altesa de mires i estratègia guanyadora”.
Fuente: http://cat.elpais.com/cat/2015/10/08/catalunya/1444325782_298384.html
