Això no és un ofici, això és un miracle”.
La poesia no se sent vexada, se m’obre estupendament, perquè no li sóc infidel, i això que la poesia és molt senyora”.
“Això és la dignitat i la seguretat de l’ofici, i això ja no existeix.
“Habla en cristiano”… Amb els anys, la meva reflexió va ser: la poesia és cultura, la cultura es fa en castellà, escric en castellà.
En poesia, però, ningú et garanteix que esdevinguis millor amb els anys”.
Fuente: http://cat.elpais.com/cat/2016/05/25/cultura/1464203540_169183.html
