Veïns contents, d’altres queixant-se, desorientació entre els conductors, malestar entre els repartidors… i els responsables de Mobilitat de l’Ajuntament, exultants.
«La majoria de la ciutadania camina i té poc espai; i els cotxes, que en desplaçaments pesen molt menys, tenen la major part de l’espai.
Preferia explicar que si s’aconsegueixen fer moltes més superilles «es podrien alliberar set milions de metres quadrats per tot just 50 milions».
La superilla que la ciutat estrena aquesta setmana és la que comprèn els carrers de Tànger, Badajoz, Pallars i Llacuna.
Els vehicles disposen només d’un carril i la resta de l’espai, també el que hi ha al centre de les interseccions, és per a vianants o bicis, sempre que circulin a menys de 10 quilòmetres per hora.
Fuente: http://cat.elpais.com/cat/2016/09/05/catalunya/1473076112_218248.html
