Los serveis mínims del metro de Barcelona per als dies de vaga d’aquesta setmana no només han obert un enfrontament entre la Generalitat i l’Ajuntament de la capital catalana.
Vidal, per la seva banda, ha afirmat que prestar només la meitat del servei a les franges determinades ja permet salvaguardar ambdues posicions.
L’oposició a l’Ajuntament ha sortit avui a criticar que l’alcaldessa estigui fent campanya a Madrid en lloc d’implicar-se en la solució del conflicte amb els treballadors del metro.
Tant el Consistori com l’oposició s’han intercanviat retrets per la gestió que ha fet el Govern d’Ada Colau del conflicte laboral.
La consellera Neus Munté va recordar a la regidora que els serveis mínims es pacten en moment de pau social entre l’empresa i els sindicats i que només es modifiquen per situacions extraordinàries.
Fuente: http://cat.elpais.com/cat/2016/06/21/catalunya/1466511498_488646.html
