Per això, ha assenyalat que «la desobediència s’ha de fer d’una sola vegada i de forma total» i que es produirà «en breu».
El jurista ha assenyalat que aquesta opció és una manera que «el Govern i el Parlament assumeixin la responsabilitat i no la traslladin als ciutadans».
Rigol ha avalat aquest discurs reclamant que «la prudència és fonamental» i ha defensat que «només els independentistes podem moure la situació actual».
Viver Pi-Sunyer ha fet aquestes declaracions en un acte electoral de Convergència, moderat pel candidat Francesc Homs i en el qual també ha participat Joan Rigol, expresident del Parlament.
«Un dels paradigmes d’aquesta visió d’Estat és Rivera, que posa de corol·lari l’anticatalanisme» per recollir un grapat de vots.
Fuente: http://cat.elpais.com/cat/2016/06/21/catalunya/1466499885_512178.html
