Josep Castañer, un exalumne que va portar els seus fills i els seus néts al centre, assegurava aquesta tarda: “Es publiquen moltes coses que no crec, hem vingut a donar suport a la institució i al professorat”.
La convocatòria va ser publicada a les xarxes socials i hi han acudit fins i tot exprofessors del centre.
Un d’ells és el jubilat Félix Rodríguez que va dir conèixer Benítez i va criticar, amb ulls plorosos, que es “fiqui a tothom al mateix sac”.
Després de minuts entrellaçats es van acomiadar amb un aplaudiment mostrant que la institució segueix unida malgrat els «atacs».
S’han escoltat retrets contra els mitjans de comunicació i cap proclama a favor de les víctimes d’abusos sexuals.
Fuente: http://cat.elpais.com/cat/2016/02/10/catalunya/1455130952_166237.html
