Ho és per explicar la substitució de sant Galdric (patró de la pagesia catalana fins al 1714) per sant Isidre.
L’estàtua de Franco ja no és a l’exterior del Born, on formava part de l’exposició municipal Franco, Victòria, República, Impunitat i espai urbà.
Àlex Sàlmon (El Mundo) creu que l’excitació viscuda al Born demostra que a Catalunya “sempre l’ha posat catxonda el general Franco”.
Salvador Sostres (Abc) escriu que els nacionalistes i l’esquerra continuen vivint del fantasma de Franco.
Per Jordi Graupera (Ara), el Franco escapçat és una metàfora perfecta “d’una ciutat que no té govern ni oposició”.
Fuente original: L’estàtua de Franco porta cua | Catalunya | EL PAÍS Catalunya
