Després del seu distanciament respecte a Iniciativa per Catalunya, Jiménez Villarejo es va afiliar a Podem i va ser membre del seu Consell Ciutadà.
Per fer possible aquest desig, Jiménez Villarejo recorda que és necessària l’abstenció de Podem.
«Qui ha de cedir més en una negociació és qui té menys vots i menys escons i és Podem qui està en aquesta situació, amb el 20,6%, i sent tercera força al Congrés», ha explicat l’exfiscal.
«Ara l’important és combatre l’atur i fer altres polítiques socials i això hauria estat possible amb el pacte del PSOE i Ciutadans», insisteix Jiménez Villarejo.
«Van fer una campanya pèssima i van aconseguir pitjors resultats que Iniciativa per Catalunya en les anteriors eleccions», recorda Villarejo.
Fuente: http://cat.elpais.com/cat/2016/03/04/catalunya/1457092408_967745.html
