La regidora de la CUP María José Lecha ha demanat que s’aprofiti la formació com a pescadors o sastres que tenen molts manters a la ciutat per inserir-los en la societat i en el mercat laboral.
La regidora ha assegurat que la CUP «verbalitza» les demandes dels venedors del top manta perquè al «sindicat» que aquests han format «no se li dóna veu».
La regidora de la CUP ha insistit que els que vulguin han de poder seguir exercint en la venda ambulant i ha reclamat al consistori que estableixi i gestioni taxes i llocs on puguin tenir una ubicació fixa per a aquesta activitat.
En una roda de premsa, Lecha ha lamentat que el Govern d’Ada Colau no hagi recollit «moltíssimes propostes» que es van fer a la taula de ciutat creada per tractar el fenomen de la venda ambulant il·legal.
Una altra proposta de sortida laboral per als manters que volen deixar la venda irregular, i que ha recollit Lecha, és la de crear un grup de relat de contes orals que faci tallers en escoles i ludoteques de la ciutat.
Fuente: http://cat.elpais.com/cat/2016/07/11/catalunya/1468253891_884864.html
