Segons alerten des d’aquesta associació ara, amb les pàgines web, poder arribar a denunciar i aconseguir el tancament és molt més complicat.
Però no són els únics que s’han posat en peus de guerra contra el portal masclista, la mateixa Generalitat de Catalunya també ha presentat una denúncia davant de la Fiscalia contra aquest i 15 blogs més que «promouen obertament la violència contra les dones».
La Federació de Dones Progressistes és una altra de les entitats que s’han adherit a aquesta petició de tancament, i que al seu torn estan estudiant com interposar mesures legals contra aquest web.
«El primer que es demana a l’hora de fer una denúncia és que s’aporti tota la informació possible sobre el que està passant, i els usuaris que comparteixen aquesta classe d’informacions, alguna cosa que en aquests casos és molt complicat d’aconseguir», argumenten.
Segons la consellera Neus Munté, l’Executiu ja s’ha posat en contacte amb Google i Yahoo perquè retirin les imatges i els continguts d’aquest web, ja que són «molt greus, altament vexatoris i susceptibles de constituir un delicte tipificat en l’article 510 del Codi Penal».
Fuente: http://cat.elpais.com/cat/2016/06/17/tecnologia/1466167020_912231.html
