«La prova va ser molt llarga, i els enunciats excessivament rebuscats», comenta Elena Aguilar, estudiant del batxillerat de ciències socials.
Aguilar no és l’única que opina que l’examen d’economia, que van haver de fer ahir, era més complicat que el d’altres anys.
Se sentia culpable perquè per culpa de l’examen de la seva assignatura els seus alumnes no podrien entrar a la carrera que volien».
Cal destacar que aquest dimarts només 7.800 alumnes van fer aquesta prova, segons dades de la Generalitat.
Però en aquest cas és simplement que els alumnes han trobat la prova difícil», asseguren fonts de la Generalitat.
Fuente: http://cat.elpais.com/cat/2016/06/15/catalunya/1465988615_430562.html
