Els veïns han recollit signatures, que avui portaran a l’Ajuntament de Barcelona, i estan fent pancartes per penjar als balcons.
Amb els seus ingressos no pot fer front a l’increment i ja té assumit quin és el següent pas: «Només queda que em desnonin», diu trista i amb els ulls plorosos.
Però aquesta farmàcia no és convencional, segons diuen i repeteixen tots els veïns que van obrint la porta del local per preguntar com està la Isabel.
El que m’importa és que la botiga sigui maca i que tingui colors i la farmàcia, les coses com són, és molt bonica».
Durant tots aquests anys, la Isabel i la Margarita havien tingut una bona relació, com amb la resta de veïns del barri.
Fuente: http://cat.elpais.com/cat/2016/03/10/catalunya/1457605986_468407.html
