Per Salom, subcampió del món de Moto 3 el 2012, aquesta era la seva tercera temporada amb Moto 2.
El pilot espanyol Luis Salom, de 24 anys, ha mort a conseqüència de l’accident que ha tingut la tarda d’aquest divendres al circuit de Montmeló.
Salom, del SAG Racing Team de Moto 2, ha estat evacuat del circuit en ambulància a les quatre de la tarda fins a l’Hospital Universitari General de Catalunya.
Alguns testimonis afirmen que la moto li hauria copejat el cos en perdre el control del vehicle en sortir de la corba 11, que amb Moto 2 s’agafa a més de 160 km/h.
El mallorquí ha tingut un greu accident durant la segona sessió lliure del Gran Premi de Catalunya.
Fuente: http://cat.elpais.com/cat/2016/06/03/deportes/1464961687_658855.html
