No obstant això, ha destacat que és necessari solucionar els «problemes de transport», més enllà de la vaga del metro.
A Barcelona fins al 2023En declaracions als periodistes, Hoffman ha confirmat que està compromès amb Barcelona per mantenir el congrés fins al 2023, i que a partir d’aquí ja es decidirà.
El conseller delegat de GSMA, l’entitat organitzadora del Mobile World Congress (MWC), John Hoffman, s’ha mostrat molt satisfet amb la darrera edició del congrés de mòbils que ahir va tancar les portes a Barcelona.
Així i tot, ha assegurat que ha estat una «gran edició», destacant que per primera vegada s’han superat els 100.000 assistents, però ha subratllat que la clau és que tots els assistents tinguin una bona experiència i els serveixi d’utilitat per als seus negocis.
Hoffman ha admès aquest divendres que la vaga «va impactar» en els plans de mobilitat del MWC, però que els problemes van estar més relacionats amb el tràfic en algunes parts de la ciutat i en les dificultats d’aconseguir un taxi i ha explicat que en la següent edició treballarà per intentar resoldre’ls.
Fuente: http://cat.elpais.com/cat/2016/02/26/actualidad/1456506574_363366.html
