El districte més humil de Barcelona no ha perdut l’orgull i no vol perdre la memòria.
L’espectacular esvoranc del «segon cinturó», avui la ronda, ple de brossa i rates que durant dècades va separar barris.
El fotògraf Kim Manresa, que vivia a la Prospe, i que ho va plasmar quan era un nano.
«L’exposició pretén reconèixer la feina d’un activista que va participar a totes les lluites i que en va deixar constància, i alhora donar les gràcies al veïnat», diu Naya.
Premiadíssim fotògraf, Kim Manresa segueix avui en dia treballant a La Vanguardia i també per a institucions com Nacions Unides en viatges que l’han permès fer grans reportatges.
Fuente: http://cat.elpais.com/cat/2016/07/01/catalunya/1467369556_584703.html
