“Barcelona és la ciutat on les editorials mai moren”, ha afirmat per dir després que “llegir a Barcelona és de pobres”.
Entre fustes nobles, sota els arcs de pedra, les làmpades antigues que pengen i la mirada de Jaume I i Sant Jordi, Pérez Andújar ha homenatjat, com mai abans en un pregó, la cultura popular.
I els “quiosquers i quiosqueres, que les han penjat amb pinces de la roba, perquè la lectura s’estenia als quioscs”.
I els seus amics, els “polipoètics”.
Pérez Andújar ha volgut reivindicar els autors “que van haver de renunciar a la seva identitat per poder publicar novel·les populars”.
Fuente: http://cat.elpais.com/cat/2016/09/22/catalunya/1474561803_966490.html
